;p

http://mojedrugiejaaa.blogspot.com/

wtorek, 21 sierpnia 2012

Coraz bliżej szkoły :C

Witam , Witam ~!
Dzisiaj zadziwiłam samą siebie wstając o 7.00 i idą na rolki o 7.45 o.O nie wiem jak to zrobiłam ale mam zakwasy na łopatkach, udach i łydkach. Ale warto się poświęcić bo efekty są. Codziennie pisze około 2 stron opowiadania, co mnie bardzo cieszy ^^ .
A właśnie, już za niedługo szkoła a ja nadal nie mam kupionych żadnych przyborów. ;C
Wczoraj byłam z mamą w M1 i w CCC widziałam takie śliczne buty na koturnach. Niestety kosztowały 80 zł więc muszę poczekać do moich urodzin którą są za niecały miesiąc :D . W ogóle od zawsze chciałam jeździć konno, a rodzice nie chcą się zgodzić bo to za drogi sport  i stadnina znajduje się za daleko. Już kiedyś byłam na 2 lekcjach w innej stadninie to po miesiącu ją zamknęli a miałam tam tylko 15 minut drogi i było tam tanio :C . No, widocznie nie jest mi to pisane ;c. A wy jakie sporty uprawiacie albo chcielibyście uprawiać?
Kończę już ;) Baaaaaardzo Wam dziękuję że piszecie tyle komentarzy i odwiedzacie mojego bloga <3 . Nawet nie wiecie jak mnie to cieszy :) ;3.
No to do następnej notki <3.

3 komentarze:

  1. Ja przejęłam od taty pasję do sztuk walki. Bardzo chciałabym się nauczyć karate, aikido... itp. Kiedyś, gdy tata chciał mnie zapisać na lekcje jakiejś sztuki walki (nie pamiętam już jakiej) to mam się nie zgodziła :( A ja tak bardzo chciałam... Na szczęście tata coś potrafi (w końcu jego kolega zajmuje się szkoleniem w sztukach walki)i mnie uczył :D

    OdpowiedzUsuń
  2. trenuję siatkówkę i karate tradycyjne. ; ) zapraszam do mnie: zuziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze chaialam tanczyc hip-hop no ale jakos sie nie moge zabrac do tego aby sie zapisac:)

    OdpowiedzUsuń