;p

http://mojedrugiejaaa.blogspot.com/

wtorek, 2 października 2012

No hej .

Siema.
Nie mam za bardzo czasu to powiem tylko tyle że babka z chemii mnie dzisiaj pytała i dostałam 3 :D Jak na mnie to bardzo dobrze ;d .
A potem cały test z polskiego napisałam na ściągach .
Nie mam czasu pisać notek, ale Wasze blogi komentuje, albo przynajmniej się staram <3.
To niestety tyle na dzisiaj, za niedługo postaram się napisać więcej :D
Na pocieszenie dam obrazek, który mnie odzwierciedla , haha ^^
:DDD

6 komentarzy:

  1. ja z chemii ostatnio 2 dostałam D:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zastawaniem, kiedy wolne os szkoły (pomijając weekend)XD

    OdpowiedzUsuń
  3. o 3, bardzo dobra ocena.:)
    a ściągi zawszze spoko :D

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym z 3 z chemi sie bym cieszyla;p

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog :D
    obserwuję i liczę na to samo ;*

    natkaa9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O ze ściągi :D Tak samo jak ja xD

    berrydream17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń