;p

http://mojedrugiejaaa.blogspot.com/

środa, 7 listopada 2012

To już 50 post ~!

Dziękuję Wam bardzo kochani ~! To już 5O post <3 ~!
A to wszystko dzięki Wam. Gdyby nie Wy już dawno przestałabym go pisać. Mobilizujecie mnie do pisania ^^,
Teraz siedzę sobie, komentuje Wasze blogi i piję herbatkę <3 i zajadam herbatnikami haha :D.
Wow, niesamowite jak ten tydzień szybko leci... Chciałam się w piątek wybrać na noc Władcy Pierścieni, ale trwa od 22.00 do 10.00 . ; o Masakra, chyba bym tyle nie wytrzymała.
W końcu skończyłam czytać Bastion...bardzo dziwnie się to skończyło... Ale polecam tę książkę :>
Już nie mogę się doczekać kiedy Hobbit będzie w kinach, bo chce na ten film iść z Kubą.
Przepraszam że znowu tyle nie pisałam, ale mam gorący romans ze szkołą <3.
W następnym tygodniu codziennie mam jakiś sprawdzian + jakieś kartkówki i pytanie.
Super.
Teraz właśnie przyszedł mój dziadek i krzyczy po moim bracie że się nie uczy. -.-
Chyba ta notka nie będzie długa bo mam mnóstwo nauki. Boże, dlaczego wszystko kręci się w okół szkoły?
Chcę już święta, zapach mandarynek, śnieg, świąteczny nastrój, choinkę i prezenty <3. A wy? ;)
Teraz napisałam do Kuby sms , wchodzę na fb , patrzę a ten se tam siedzi...Ehh.
Czytał ktoś z Was może Hobbita? Jeśli tak to co o tym sądzicie ?
Dobra, muszę kończyć teraz notkę, bo książki wołają ;c.
Do następnej <3

17 komentarzy:

  1. Też chcem święta : D
    I tak u mnie też wszystko związane ze szkołą -.-

    berrydream17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie tak jakoś podejrzanie luźno... żadnych sprawdzianów:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaa, wspaniałe romanse ze szkołą, znam to ! :D ALe nie przejmuj się za bardzo szkołą, bo pogoda jest już wystarczająco przygnębiająca. Ja chciałam jechać do kina na 4 części zmierzchu, ale też doszłam do wniosku, że tyle w kinie nie wysiedzę - ponad 8 godzin ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. O, ja mialam się zabrać za Bastion ale jak ostatnio byłam w bibliotece to okazało się ze wypozyczony ._.
    a Hobbita nie czytałam, nie mam pojecia o co w tym chodzi xD

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też dodałam 50 post :) . taaak. szkoła wykańcza ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. zaprosiam cię do zabawy. więcej szczegółów na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo ja już nie mogę doczekać się tego wszystkiego,świąt i wgl:D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tak samo chcę już świąt:)
    może zaobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś zaproszona do zabawy Liebster blog ♥
    więcej info na moim blogu aga-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)

    Komentujesz ? Obserwujesz ? Zrobię to samo !
    myraspberrysmile.blogspot.com - zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie pamiętam już czy czytałam Hobita chyba nie :P
    gratuluje :) jeszcze 50 i będzie 100 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie cię zapraszam do konkursu na moim blogu : http://the-bella-world.blogspot.com/2012/11/blogoholiczka-ogasza-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje 50 postu ;)

    Zapraszam na werka-werciuuus.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam już dosyć tej monotonii, skupiającej się na szkole. Powinni nas uczyć przez te 7 godzin, a obciążać tym po powrocie z domu..

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję. :)
    Mój blog ma tylko 5 obserwatorów, ty to masz fajnie. ;p
    Gdyby nie ty, byłoby ich tylko 4!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję ;)

    olgarina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń