;p

http://mojedrugiejaaa.blogspot.com/

niedziela, 9 grudnia 2012

Warszawa < 3

Witam ^^
Ostatnio na nic nie mam czasu, nawet na mojego kochanego bloga :C Przepraszam że nie komentuję Waszych blogów, ale na to również nie mam czasu :C.
Ahh, jak ten czas szybko leci...Dopiero był czerwiec i jechałam na kolonie...A tutaj już prawie święta <3
Jutro jadę do Warszawy na wycieczkę, na 2 dni ;p. Nie mogę się doczekać i bardzo się cieszę choć o 5.00 mam już zbiórkę ;/. Ale na pewno będzie super :D.
Kuba mi zazdrości wycieczki, haha ^^.
Znowu chciałam Wam polecić 2 książki : pod kopułą oraz jedyna prawda.
Naprawdę fajne :)
Macie tak na pocieszenie <3
Dałam to również Kubie na fb, ale nie wiem co zrobi, bo jakoś akurat tam się do mnie nie przyznaje XD 
Bardzo się cieszę że już jest duuuuuużo śniegu <3 Ah, jak ja go uwielbiam.
A u Was jest już śnieg?
I co dostaliście na Mikołaja ?;p 
Ja dostałam zakolanówki, czapkę pandę, i płytę Skorpions <3 
Kończę na dziś, bo jeszcze muszę się spakować :c 
paa kochani <3 


9 komentarzy:

  1. Ja nic nie dostałam na Mikołaja...

    Miłej wycieczki!
    :D

    tylkotakethat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie jest mało śniegu;p
    miłej wycieczki;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ci super dwu dniowa wycieczka do stolicy <3
    Miłej wycieczki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nic nie dostałam, pewnie dlatego, że byłam niegrzeczna. Hah! :D http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja niestety nic nie dostałam... :|

    OdpowiedzUsuń
  6. jak tam po wycieczce?




    www.catalogueofmylife.blogspot.com
    kazdy komentarz sprawia usmiech na mej twarzy :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kiedyś byłam w Warszawie, ale na jeden dzień, do Muzeum Nauki Kopernika. Niby muzeum, więc każdy pomyśli "nuuuda" ale było super, polecam. :*
    Dziękuję za Pikachu. :)
    U mnie na blogu się zmieniło... :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też niedawno byłam na dwudniowej wycieczce do Warszawy :)
    Masz super bloga, obserwuję i zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. siema!
    świetne zdjęcia ...<3 ;)
    Wpadłam tu pierwszy raz (tak mi się wydaje) i zamierzam wpadać częściej, bo
    przytulnie tu jest! piszesz świetne posty i oby to się nie zmieniło
    będę wpadać oj będę !!!!
    Pozdrawiam !! :)

    A może zobaczysz jak jest u mnie??? DEMORDIE.blogspot.com
    heh:)


    ps OBSERWUJĘ!!

    OdpowiedzUsuń