;p

http://mojedrugiejaaa.blogspot.com/

czwartek, 31 stycznia 2013

:)

No hej!
W szkole masakra, codziennie mam po kilka sprawdzianów choć to na szczęście i tak nie psuje mi humoru.
Cieszę się, że mój drugi blog też się podoba. I baaardzo dziękuję za tyle komentarzy pod ostatnim postem oraz za to, że przybyło mi prawie 15 nowych obserwatorów. Kocham Was i każdy komentarz jest dla mnie ważny <3.
Dziś sobie tak rozmyślałam i stwierdziłam, że wszyscy ludzie udają. Zawsze coś udajemy- skruchę, dobry humor(to najczęściej). Chyba nikt nie pokazał się jaki jest całkiem na prawdę. Kiedy ma ochotę zabijać a kiedy rozmawiać o chmurkach :>. Chciałabym się bardziej rozpisać na ten temat, ale niestety nie mam czasu bo czas wrócić do nauki <3. Oczywiście najpierw skomentuje wasze blogi ^^. Zapraszam również na tego bloga:
 http://mojedrugiejaaa.blogspot.com/

Do następnej kochani! <3

17 komentarzy:

  1. Faktycznie każdy ma jakieś swoje sekrety i nikt nie jest do końca szczery. Ale do póki to nie tani innych wydaje mi się, że jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem chora.:/ Z jednej strony się cieszę a z drugiej nie no bo potem te zaległości :/

    potteroholiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mi sie od poniedzialku zacznie tyle nauki;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog ! ;* Slicznotka z cb ! :D obserwuje i mysle ze sie zrewanzysz ale takze na to ze ci sie podoba moj blog :D Xiptuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog, ciekawe notki, ogólnie super ! ;)

    + wpadnij też do mnie, zaobserwuj lub skomentuj, a ja się odwdzięczę ;)
    myraspberrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super!

    U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA!:)

    fighting-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przekonałam się wielokrotnie, jak ludzie potrafią udawać..

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. a u mnie można WYGRAĆ piękne SZPILKI!!
    tak, tak powiedziałam SZPILKI !!!!!
    Wiem, że ich pragniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. No fakt, ja czasem udaję dobry humor ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny blog :)
    zapraszam http://beautyshoppingfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też mam dużo nauki -.-

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam na szczęście ferie :)
    Obserwuje :)
    Świetny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny blog :) zapraszam do mnie please-take-me-away-from-here.blogspot.com - dopiero zaczynam ;)

    OdpowiedzUsuń