;p

http://mojedrugiejaaa.blogspot.com/

czwartek, 6 września 2012

;ccc.

Siema, siema
Jak tam u Was w szkole ? U mnie masakra. Mam już zapowiedziane milion sprawdzianów i testów, dodatkowe zajęcia z 10 przedmiotów i babka z fizyki za tydzień nas pyta a wystarczy jeden błąd i kapa . więc jak już wcześniej mówiłam , masakra. Nawet nie mam czasu czytać. Za to oglądam supernaturala i Naruto :D. I próbuje jakąś wyciągnąć chłopaków z kolonii na spotkanie. Ciekawe czy mi się uda :D . Mam nadzieje bo nie widziałam się z nimi ponad 2 miesiące i trochę się stęskniłam( nie ważne że jeden mieszka 10 min drogi ode mnie xd i tak nie ma czasu się spotkać xd :C ). Ah, straszna ta szkoła. A moja koszulka z AC/DC na wf robi fuorore hahah xd. Dobra kończę już , i tak pewnie nic nie zrozumiecie z tej notki bo jest strasznie napisana.
Do następnej :D

3 komentarze:

  1. Ja na razie w szkole mam luzy. Mam zapowiedzianych klika sprawdzianów, ale na szczęście nic trudnego.

    tylkotakethat.blohspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tylko 1 spr. zapowiedzieli z chemii ;d

    Mogłabyś wyłączyć weryfikacje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli? sory , zamulona jestem, nie ogarniam xd. jak możesz to wytłumacz :D

      Usuń