;p

http://mojedrugiejaaa.blogspot.com/

czwartek, 27 września 2012

Prawie weekend :D

Witam ;]
Przepraszam że nie pisałam ale złamałam palca i ciężko mi się pisze. Dzisiaj byłam na zakupach i kupiłam sobie takie kolczyki, tylko że złote;   
Bardzo wygodne ^^ . Widziałam też tam baaaaaardzo dużo pięknych kolczyków do języka i zastanawiam się nad zrobieniem sobie takiego. Co o tym sądzicie ? Piszcie w komentarzach ^^ .
Jutro wybieram się na prawie całodzienne zakupy :D super , dawno na takich nie byłam :D
Niestety nic więcej ciekawego się nie działo :C. I bardzo prosze, napiszcie w komentarzu co sądzicie o kolczyku w języku? ^^
Lece na zapiekanki, paa ^^

8 komentarzy:

  1. Kolczyk w języku? Zajebisty pomysł! Ja Ci tego NIE odradzam chociaż wolałabym w wardze, albo we brwi.

    OdpowiedzUsuń
  2. o bardzo ładne ;)
    podoba mi się kolczyk w języku, ale raczej nie polecam ;)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super kolczyki kupilas!:)
    ja tez sie zastanawialam nad zrobiem kolczyka ale zrezygnowalam i tobie tez odradzam. bedziesz jusiala min. 3 dni chodzic z opuchnietym jezykiem,bedzie ci ciezko jesc, a jak cos pojdzie nie tak to starcisz smak, dlatego zrezygnowalam i tobie tez odradza, ale w sumie to twoja decyzja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie tydzień temu kupiłam identyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie radzę kolczyka w języku mi się szczerze nie podoba.

    berrydream17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyk w języku może wyglądać całkiem spoko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tam wole w wardze lub w nosie ;) obserwujemy ? xoxo

    OdpowiedzUsuń